Поводим прославе Кинеске нове године наступиће трупа за песму и плес провинције Ђилин, новогодишња нумера- Културна размена на Дунаву.
ПРОГРАМ:
Отварање: Песма и игра Гуандонг Јангко
Обучени у традиционалну етно одећу, извођачи играју живахну и духовиту игру, уз свечану музику бубњева и гонга. Кореографија је разиграна и окретна, док аутентични реквизити, шминка и фризуре доприносе живој атмосфери. Гуандонг Јангко оживљава богате културне карактеристике североисточне Кине и храбар дух, пружајући земљану и бујну представу пуну локалног укуса.
1. Пекиншка опера Ода цвету крушке Град Јилин у провинцији Јилин познат је као други дом Пекиншке опере. Међународно призната „Ода цветању крушке“ је класичан представник пекиншке опере, која отелотворује безграничну страст и преданост старијих генерација уметника пекиншке опере њиховој цењеној уметничкој форми. Текстови су поетични и евокативни, вокал је богат и експресиван, а изведба је истовремено деликатна и задивљујућа.
2. Акробатика Жонглирање са цвећем Пореклом у древној Кини, овај акробатски чин, жонглирање цвећем, почео је као прослава времена жетве где су фармери жонглирали у глиненим посудама да би изразили своју радост. Временом је ова активност еволуирала у акробатску представу која захтева изузетну вештину и умеће.
3. Плес –– Наслеђе Ова представа неприметно интегрише класични кинески плес са уметношћу пекиншке опере. Храбро спајањем традиционалног плеса са основним техникама Пекиншке опере, нуди освежавајуће визуелно искуство на сцени, приказујући савремени напор да се очува и ревитализује кинеска традиционална култура.
4. Ерху Соло- Трке коња Задивљујућа ерху соло који је компоновао Хуанг Хаихуаи. Познат по својој величини, страственој енергији и необузданој мелодији, комад је заслужио широко признање. Музика почиње звуцима коња који цвиле и развија се смелим, енергичним мелодијама, живописно осликавајући динамичну и узбудљиву сцену коњских трка.
5. Акробатика- Бовл Ударање на високом моноциклу Балансирајући на високом моноциклу, извођач удара кугле са ногу да би им савршено слетео на главу. Извођач мора одржавати равнотежу на високом моноциклу док изводи прецизне покрете кугле-удара. Као амбасадор кинеске културе, ова акробатска уметничка форма наставља да плени међународну публику својом изузетном визуелном привлачношћу.
6. Плес –– Бреези Беллс Док благи поветарац тече и звона звоне, грациозне манџурске принцезе грациозно улазе на сцену, својим сталоженим покретима привлаче пажњу публике. Сваким осмехом, сваким нежним махањем марамице и сваким елегантним кораком одишу достојанством и шармом. Манџурски плес „Бреези Беллс” спаја древну традиционалну културу са елементима модерног плеса, показујући карактеристичне етничке карактеристике и регионални стил.
7. Ерензхуан- Новогодишња посета, Пигси носи своју жену, и унутар и изван зида Новогодишња посета: Са лепршавим лепезама и марамицама, ова живахна североисточна народна мелодија прича причу о младом пару који се враћа кући за Нову годину након што је покренуо сопствени посао. Представа обилује празничном атмосфером и приказује богате обичаје и традицију североисточне Кине. Пигси носи своју жену: Овај комични комад приказује ужурбану сцену венчања где Пигси носи своју младу, која је заправо прерушени Краљ мајмуна, играјући трикове како би исмејала Пигсија. Разиграни лудости живо оживљавају духовиту причу из традиционалног кинеског фолклора. Унутар и изван зида: Постављена под сјајем месечине, ова представа приказује мушкарца и жену одвојене зидом, изражавајући њихове искрене емоције. Кроз смех и разговор, прича се завршава срећно спојеним љубавницима, илуструјући шармантну народну романсу.
8. Магија- Кишобран и илузија воћа Укорењен у класичном традиционалном трику „луо куан киан цаи“, ова изведба паметно интегрише модеран елемент новог кинеског стила „Мамиан“ сукње. Уметност нематеријалног културног наслеђа неприметно је комбинована са народном музиком, спајајући традицију и модерност. Чувајући суштину класике, представа зрачи празничним духом нове ере.
9. Ова представа је богата традиционалним елементима пекиншке опере, користећи живу и окретну природу мајмуна да побољша празничну атмосферу. Чим се појави Краљ мајмуна, он вешто рукује својом златном палицом са смислом и агилношћу. Динамични и забавни покрети, комбиновани са веселом и хармоничном музиком, препуни су суштине источњачке културе.
10. Црвено сунце сија на границама, пролећни поветарац на води и то далеко место “Црвено сунце сија на границама“ је величанствена и моћна представа која живописно приказује величанствене пејзаже пограничних региона и живахан дух народа Јанбија, и приказује њихов позитиван поглед на живот и хармоничан, испуњен начин живота. „Пролећни поветарац на води“ је веома омиљена мађарска песма са топлом, умирујућом мелодијом. „То далеко место“ је популарна српска песма. Низ народних песама одражава идеале културне размене, међусобног уважавања и универзалне хармоније. 11. Плес- Радост У овом традиционалном корејском навијачком плесу, извођачи изражавају своју унутрашњу радост замашним, грациозним покретима. Кореографија, пуна експанзивних гестова, наглашава јединствени осећај корејаца за ритам, флуидност и слободу. Док плесачи машу својим обожаватељима, они формирају различите замршене шаре и облике, нудећи публици дивну визуелну гозбу.
12. Финале (15 извођача)